سرباز گمنام

دغدغه های بیسیم چی مجنون
طبقه بندی موضوعی

قد افلح من تزّکی...

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۴۷ ب.ظ
نوبت دیدار با صاحب مناجاتهای حزین و بسیار نزدیک است...(انشاء الله )

در ضیافتی بزرگ که جام ها همه خالی؛ چراغی روشن شد و از روشنایی همین چراغ، چراغها برافروخته شد انگار...

آن هم در حالی که اهالی دنیا تو گویی فرو رفته در باتلاقی عمیق دچار تاریکی و سیاهی و وحشت بودند؛ از فرط بی خدایی!
و چراغ که گفتم تنها تشبیهی کوچک بود وگرنه این روزنه و دریچه و معبر که به رویمان باز شده است با شهدا، به جنت المأوی است، و من در این معنا شکی ندارم...

خوشا به حال آنها که مراتب کامل نموده اند در شیدایی و تا به انتهای بی انتهای راه را پشت سر گذاشته اند خوشا به حال آنان که لاجرم روزی یک دل سیر به تماشای ماه منظومه حسینی نشسته اند

خوشا به حال آنها که دیر آشنایان و محرمان زمزمه های واپسین سقا روحی له الفداء گشته اند
که دانسته ام زمزمه های دل شکسته ماه منظومه حسینی مزّکی می کند جانها را...« قد افلح من تزّکی »

خوشا به حال شهیدان...

این روزها صوت آنان که در خلوت شباهنگام می پیچد

ذهن و جان پریشان من دیری است که درگیر فهم شما شهیدان گمنام و مظلوم اما....من کجا و حتی فکر کردن به شما کجا چه برسد...

شما که مظلومانه زیستید و مظلومانه و در اوج گمنامی به لقا ءالله رسیدید و خلعت شهادت از دو دست مهربان حسین بن علی علیه السلام دریافت نمودید و اینک نیز در اوج گمنامی، ستارگان شب دیجور فراق ولی الله
الاعظم ارواحنا فداه هستید...

همیشه در دل من شعله هایی از آتش زبانه می کشد و آهی از من گیرا می ماند و همیشه این شراره ها و گدازه ها جاری خواهند بود از سنگواره های وجودم به کلمات و واژگان شوریده همیشه ام!

«نیست حاجت شب پروانه ما را به چراغ / شمع از خود بود این بال و پر افروخته را »

عطش بیداد می کند این روزها در دل داغدار من!
کلمات می گریزند از کمند قلم و آتش می بارد از در و دیوار دل در این تشنگی عجیب!

« بال من در گرد سر گردیدن گل ریخته است / از مروّت نیست زین گلشن بدر کردن مرا »

می گویم ش ه ا د ت.... اما به یاد می آورم اهلیت ماندن در این گلشنم نیست!

به خاطر می آورم صبرم اندک است؛ من در این چشم انتظاری تا رسیدن به شهدا ...

سلام بر همت والایتان که سرّ شریف را افشا نمود

سلام بر غربت و گمنامیتان

سلام گمنامان من... سلام یاران درد دل تنهائی ها و نجواهای شب و روز من...

------------------------------------------------------------------------------------------------

لبیک گمنامی:

این روزها بس عجیب دل هوای گمنامان از جنوب تا غرب و .... کرده

می گویند جواب سلام واجب است انتظار جوابی ز آنها در این وادی دلتنگی دارم و نگوئید که خلف وعده در کارتان است ...

باز دلمان خوش است به همین شهدای گمنام دانشگاه که ما را در وادی علم تنها نگذاشته اند....

این هم فایل صوتی که این روزها همه ما به این مقوله نیازمندیم و رعایت اون حتما رضایت خدا رو در دنیا و آخرت داره ( اگر به دل نشست ما رو هم از دعای خیرتان بی نصیب نفرمائید )

این هم فایل دانلود + صلوات ... 

                 http://sarbaz-gomnam89.persiangig.com/pedar%20%26%20madar.wma 


  • سرباز گمنام

نظرات  (۱۶)

سلام علیکم.

با "فقر" به روزم.

مطلب کوتاهه وقتتون رو نمیگیره. تشریف بیارید.


-------------------------------------------
چشم
انشاء الله
سلام بزرگوار
واگویه های دل
وقتی به روی صفحه سپید کاغذ می دوند،
شرم را روانه می کنند
و دلی اگر تکان بخورد،
نم اشکی را...

-----------------------------------------------------------------------------------------

سلام بزرگوار
در اشک سرازیر نمی شود مگر اینکه دل خالص گردد ....


ممنون از حضورتون....

یاعلی.
خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند...


-------------------------------------------------------------------
و بدا به حال ما که درگیر دینا شده ایم و فقط از شهدا عکس هایشان بر روی دیوار های شهر بر یادها مانده....!!

سلام اجازه میدهید وبلاگ شما رو لینک کنم
اگر خواستید به وبلاگ من سر بزنید و بفرمایید با چه اسمی لینکتون کنم
یا علی


---------------------------------------------------------------------
سلام بزرگوار
خواهش می کنم
هرجور صلاح می دونید
خوشا به حال شهدای گمنام که برای خدا کار کردند و گمنام به سوی خدا رفتند.و واقعا بدا به حال ما...


----------------------------------------------------------------
خوشا به حال شهیدان...
و چشم به راه نگاهی ز آنانیم ...

با سلام با مناسبات دهه فجر بروزموب خوبی دارین موفق باشین ممنون میشم به من هم سری بزنین وبفرمایید با چه اسمی لینکتون کنم
  • شهدای زینبیه میانه
  • با سلام

    اجرتون با شهدا


    به وبلاگ من هم سری بزنید
  • چشم انتظار ...
  • بســــــــــــــم رب المهــــــــــــــــدی (عج)
    ***
    مطالبه ی رهبری از مردم :
    حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن
    این حکم شرعی ولی فقیه زمان است.
    ***
    امام خامنه ای:
    ملت عزیز بصیر و پر استقامت ایران روز 22 بهمن متحد و کوبنده به میدان می آید
    لبیک یا خامنه ای
    ***
    با سلام خدمت شما بزرگوار
    ضمن عرض تبریک به مناسبت این ایام فرخنده
    ممنونم از لطفتون و حضورتون
    حضور شما بزرگواران باعث دلگرمی این بنده ی حقیر میشه
    از مطالب خوبتون استفاده کردم
    خیلی زیبا بود
    اجرتون با امام زمان

    ان شاءالله فردا در یوم الله 22 بهمن با حضور حداکثری خودمون ضمن خنثی‌سازی توطئه دشمنان قسم خورده ملت ایران، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان این نظام مقدس می کوبیم ..
    در جوار امام مهربانی ها حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) نایب الزیاره و دعاگو هستم
    در پناه امام زمان باشین ان شاء الله
    التماس دعا
    یا حق


    -----------------------------------------------------------------------
    امر، امر ولی است و لبیک گوی دم مسیحای خود امام الخامنه ای هستیم
  • خادمین و گنج عظیم
  • _______@@@________@@_____@@@@@@@
    ________@@___________@@__@@@______@@
    ________@@____________@@@__________@@
    __________@@________________________@@
    ____@@@@@@___سلام مهربون من آپم______@@
    __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
    __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
    _@@____________@@@@@@@@@@_____@@
    _@@____________ هستــــــــم ___@@@
    _@@@___________@@@@@@@______@@
    __@@@@__________@@@@__________@@
    ____@@@@@@_______________________@@
    _________@@_________________________@@
    ________@@___________@@___________@@
    ________@@@________@@@@@@@@@@@
    _________@@@_____@@@_@@@@@@@
    __________@@@@@@@
    ___________@@@@@_@
    ____________________@
    ____________________@
    _____________________@
    ______________________@
    ______________________@____@@@
    ______________@@@@__@__@_____@
    _____________@_______@@@___@@
    ________________@@@____@__@@
    _______________________@
    ______________________@
    تو خود گفتی که در قلب شکسته خانه داری
    شکسته قلب من جانا بعهد خود وفا کن

    سلام
    التماس دعای فراوان...


    ------------------------------------------------------------------------
    سلام بزرگوار
    همچنین
  • میشه شفاعتم کنی پسرخاله
  • شهدا سنگ نشانند که ره گم نکنیم.

    سلام بزرگوارباوصیتنامه های جالب شهدابروزم ومنتظزنظرات ارزشمندشما
    التماس دعا
    اجرت باشهدا

    ------------------------------------------------------------------------
    سلام بزرگوار
    انشاء الله رزق خواندن به همراه عمل نصیبمان گردد

    به مناسبت اولــــــین سالگرد شهادت برادر شهیــــــدم ، شهیـــــد کربلایی حجت الله رحیمی ختم قرانی برگزار کردیم ...

    درصورت تمایل جز انتخابی خود را اعلام کنید تا به نامتان ثبت شود ...

    التماس دعا ...

    -------------------------------------------------------------------
    سلام بزرگوار
    لبیکی به نام شهید و یاد شهید
    اعوذبالله من الشیطان الرجیم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    هر کدام مقدور است اعلام نمائید
    سلام

    جانا سخن از زبان ما میگویی...
    التماس دعا همسنگر...
    سلام
    با اجازه تان جز 4 را به نامتان ثبت کردیم

    --------------------------------------------------------------------------------
    به نام امام سجاد(علیه السلام)

    انشاء الله ما را شفیع باشد شهید بزرگوار در محشر
    گر خانه کس است،یک حرف بس است...
    لبیک یا خامنه ای

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی