سرباز گمنام

دغدغه های بیسیم چی مجنون
طبقه بندی موضوعی

زندگی تمرین نیست...!

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۸۹، ۰۲:۲۶ ق.ظ
اگه دفتر زندگی یه پاک کن داشت کجاهاشو پاک می کردی!؟

زندگی دوباره

 تا حالا شده احساس کنی کاش وجود نداشتی ؟

کاش نبودی و اون کار رو نمی کردی ، کاش فلان اتفاق اتفاقات قبلش نمی افتاد که شما اون خطا رو مرتکب نمی شدید و حالا با خودت می گی کاش اون خاطره از ذهن خودم و تموم کائنات پاک بشه

می خوام ذهن تون رو متوجه کنم به اشتباهاتی که خودت کردی و تاوانش رو دادی یا عذاب وجدانش براتون مونده ، نه مقدورات و قضا و قدر الهی

بعضی اوقات فکر می کنم این آدم هایی که اعدام می شن ، فقظ یه لحظه مثل من و ... غفلت بزرگی کردند و دارند چه تاوان سنگینی رو می دن ، بدون هیچ بازگشتی ! اونها تا بخوان پاک کن زندگیشون رو بردارن ، زندگی از صحنه پاکشون می کنه!

خدا نکنه یه روزی پشیمون بشیم که دیگه برامون سودی نداره ، یا یه روزی پشیمون بشیم که روسیاهی کارهامون تا آخر عمر گریبان گیرمون بشه .

یه زمانی وقتی بعد از دعا برای مریض ها ، دعا برای مستمندان و ... می گفتن برای رفع گرفتاری گرفتاری ها دعا کنید ، با خودم می گفتم مگه گرفتار کیه ؟‌ مریض یا فقیر کیه ؟ ولی بعد ها فهمیدم گرفتاری یعنی نه راه پس و نه راه پیش ، گرفتاری یعنی آبرو نداشتن ( به نظر من بهترین نعمت آبروست ، حتی قبل از پول و ...) گرفتاری یعنی نفس ...

بعضس از این عفلت ها که دوست دارم از زندگیم پاک بشه ، بهم فهموند که هرکس فقط یک بار زندگی می کنه و این لحظه از زندگی ام همین لحظه ای است که دارم این جملات رو می نویسم و دیگه تکرار نمی شه ، امکان نداره من توی این لحظه در آینده ! کار دیگه ای انجام بدم این لحظه از دست رفت .....

بهم یاد داد زندگی تمرین نیست !

حالا با این تفسیر به شما یه پاک کن بدن باهاش دوست دارید کدوم قسمت از زندگیتون رو پاک کنید ؟؟

و اگه پاک بشه دوست دارید چیکار انجام بدید تا مفید بشه ؟؟

شهدا شرمنده ایم

 انشاء الله امسال سال فرج باشد

روزها نو نشده کهنه تر از دیروز است
گر کند یوسف زهرا نظری، نوروز است
لحظه ها در تپش و تاب و تب آمدنش
آسمان چشم به راه قدمش، هر روز است
ای خدا، کاش شود سال نوام عید فرج
که نگاهم نگران، منتظر آن روز است

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کاش شهدا در شهرها دیده می شدند که ما برای دیدن و یافتن شان به جنوب پناه نبریم

امسال توفیق شد وخادم زائران شهدا باشم انشاء الله که بتوانیم خدمتی به زائرانشان کنیم و باشد که با خدمت به زائران دیار یاران خود شهداء پاک کن رو به دست بگیرند و از دفتر زندگی من آنچه که صلاح است پاک کنند تا جهادگونه راهشان را ادامه دهم

حلال کنید

 

 

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی